Säkra din säljprocess, även i en pandemi

Digitalisera era flöden

I tider som dessa, där en rådande pandemi härjar, så har vi alla stött på svårigheter på många olika plan. De nya tider pandemin ofrivilligt tagit oss in i har satt stora krav på digitalisering, både för kunder och säljare. Att digitalisera ens process har kanske länge varit på agendan men aldrig riktigt blivit av – men för oss på Gung är digitalisering och tillgången till digitala verktyg vart man än befinner sig av yttersta vikt. Vi tror starkt på, att varje enskild säljare måste bli digital för att säkra sin säljprocess, även om det råder en global pandemi. 

HUR: Att ge varje säljare ett digitalt verktyg i dagsläget bör vara en självklarhet. Ett digitalt verktyg där man kan få en översikt av sin process, se ordrar och dess status, exportera produktblad eller artikelinformation, att uppdatera sina produkter med berikande data, och mycket mer därtill. Dessutom får kunden tillgång till många nyttiga funktioner via samma digitala verktyg, vilket kommer underlätta för säljaren mer än vad man kan ana. 

NÄR: Vänta inte på tider där ett digitalt verktyg inte behövs – den tiden är redan historia. Pandemin har rört om ordentligt i grytan och har satt en helt ny standard för den digitala världen. Digitaliseringen bör ske nu, helst redan igår.

Föregående
Föregående

Black Friday, hur hett är det 2020?

Nästa
Nästa

Ehandel för B2B är inte lika som för B2C